Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwrot, wymiana i reklamacja

Szanowni Państwo,

Oferowany asortyment jest dobierany w taki sposób, aby rodzic miał pewność, że kupuje produkt wykonany z bezpiecznych dla dziecka materiałów. Wkładamy całe serce zarówno w etap poznawczy marki jak i późniejszy opis oraz opakowanie i wysyłkę produktu. Wskazówki Matuli mają na celu pomoc w podjęciu trudnej decyzji, którą niewątpliwie jest kompletowanie wyprawki czy asortymentu dla Waszego dziecka. Służymy radą i odpowiadamy na wszelkie wątpliwości zarówno na portalach społecznościowych, telefonicznie oraz mailowo na sklep@matuli.pl

Jeśli jednak produkt nie spełni Państwa oczekiwań, mają Państwo prawo do zwrotu w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Zadowolenie rodziców jest dla nas sprawą kluczową, dlatego bardzo zależy nam na poznaniu powodu zwrotu. Każda uwaga czy wskazówka pozwoli Matuli na dalszy rozwój oraz udoskonalenie oferowanego asortymentu.

Procedura zwrotu, wymiany lub reklamacji

1. Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: sklep@matuli.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:

Imię i Nazwisko
Numer zamówienia
Nazwa produktu

2. Po otrzymaniu zgłoszenia, obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.

Wszystkie paczki prosimy wysyłać na nasz adres korespondencyjny:

Matuli.pl
Rzozów 209
32-052 Radziszów

Z poważaniem
Zespół Matuli.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl